CGT convoca aturades en el “handling” d'Acciona a l'aeroport de Palma
La Confederación General del Trabajo (CGT) a les Balears ha anunciat avui la convocatòria d'aturades en els serveis de “handling” d'Acciona Airport Services durant els dies 28 de juny i 1 i 5 de juliol a l'aeroport de Palma.
La CGT assenyala, en un comunicat emès avui, que la “convocatòria de vaga” està pendent en cas de ser ratificada pels treballadors de l'empresa en una assemblea que se celebrarà el pròxim dimecres en la sisena planta de l'aeroport de Son Sant Joan.
Si els treballadors donen el seu beneplàcit, el calendari d'aturades serà el següent: el dissabte 28 de juny i el dimarts 1 de juliol el servei no funcionarà entre les 13.30 i les 15.30 hores; i el dissabte 5 de juliol no ho farà en tota la jornada, de 00.00 a 24.00 hores.
Aquest pla de mobilitzacions, segons explica CGT respon a la “falta de perspectiva de la consecució d'un conveni col·lectiu que satisfaci les necessitats dels treballadors” d'Acciona, empresa que critiquen per la seva “intransigència” davant de les reivindicacions sindicals “que els empleats han recolzat”.
Acciona Airport Services és una empresa especialitzada en la prestació de serveis de “handling” (assistència aeroportuària a terra) als aeroports de Palma, Mahó i Eivissa, així com en els tres de Berlín, en els d'Hamburg i Fráncfort, a Alemanya.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- TIB suspèn la parada de bus de Felanitx el segon dia de l'Acampallengua
- Tomeu Martí respon a les pressions i amenaces de Vox
- El nou director d'IB3 es desfà de la sèrie 'Norats' sobre dos mallorquins perseguits pel franquisme
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.