TW
0

La Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura, a través de l'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB), ha publicat les ajudes a la creació cultural i la investigació per valor de 690.000 euros.

Segons ha informat la Conselleria, les de creació cultural, dotades amb 490.000 euros, es destinen al foment de la creació original dels sectors de les arts escèniques; les arts visuals i la fotografia; la literatura, el còmic i la il·lustració; la música, i els audiovisuals de les Illes. En total, es repartiran 67 ajudes amb 7.300 euros per projecte. Cada una d'aquestes cinc línies està dotada amb 98.000 euros.

Pel que fa a les ajudes a les arts escèniques, aquesta inclou tres línies: texts teatrals, coreografies i creació de circ, de carrer i de nous formats.

A les ajudes de texts teatrals, es destinen 32.700 euros, distribuïts en quatre ajudes de 8.155 euros cada una; als dedicats a la creació de coreografies, 32.650 euros, repartits en quatre ajudes de 8.162,50 euros, i a la creació d'espectacles de circ, de carrer i de nous formats, 32.650 euros que es distribuiran de la mateixa manera.