Josep Miquel Arenas, Valtònyc, ha publicat un nou treball titulat EPD (autoeditat, 2021). El títol del disc fa referència a l'acrònim d''En pau descansi'.
[ÀUDIO] Josep Miquel Arenas s'acomiada de Valtònyc en el nou disc titulat 'EPD'
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Angelito mio... no aprenderás.
Hi ha un error greu en aquest titular: diu "Josep Miquel Arenas s'acomiada de Valtònyc en el nou disc titulat 'EPD'". Josep Miquel Arenas és el nom real de Valtònyc, per la qual cosa em pensava que Josep Miquel, com a persona, s'acomiadava de Valtònyc, com a projecte artístic. De qui realment s'acomiada el raper és de sa mare, per tant el titular és incorrecte. Per favor, corregiu-lo aviat per a evitar confusions. Llibertat Valtònyc. Llibertat presos i exiliats polítics. I llibertat Països Catalans, i visca la república que els doni sobirania per a sortir d'aquest estat feixista que té més artistes empresonats que cap altre país en el món (inclòs Iran)!! Descansi en pau Antònia Beltran. Pot descansar ben orgullosa del fill tan valent i lluitador que ha duit al món.
Estimat Valtonic, no m'agrada molt la teva música, però estic molt d'acord amb algunes lletres. T'acompanyo amb el sentiment i també amb els desitjos que aquesta gent que va provocar el teu exili... ho pagui un dia molt proper.