El cicle 'Muses solidàries' es dedica al 250 aniversari de Beethoven
Enguany es compleixen 250 anys del naixement del compositor alemany Ludwig van Beethoven (Bonn, 16 de desembre de 1770-Viena, 26 de març de 1827).
El XVI Cicle dels Muses, organitzat per la Associació d'Amics del Museu de Manacor i el Museu d'Història de Manacor, ho commemora amb la conferència a l'aire lliure dedicada a Euterpe, musa de la música.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.