El cor del Teatre Principal ha reprès l'activitat com a primera passa per a la reobertura d'aquesta instal·lació cultural, i ho ha fet gravant un vídeo on interpreta algunes peces de les òperes 'Il trovatore' i 'La flauta màgica'.
Segons ha informat el Consell de Mallorca aquest divendres, amb aquest vídeo, el Teatre Principal vol donar 'el sus' a la normalització de l'activitat, que no serà plena fins que comenci el 'Fila O Festival d'Estiu' la segona quinzena d'agost.
Quant al vídeo, ha explicat, ha estat fet pel creador Luis Ortas, qui ha recollit testimoniatges dels cantors del Cor durant el confinament i vol ser un cant de suport a la cultura, a més, ha afegit, d'un crit d'ànim per a tornar al més aviat possible a l'activitat normal del Teatre Principal.
Així mateix, ha detallat, l'enregistrament es va fer, sempre seguint controls sanitaris estrictes, en dies alterns per veus (sopranos primeres, sopranos segones, tenors primers, tenors segons, barítons i baixos), de manera que no van coincidir mai sobre l'escenari més de deu persones, inclòs el director, Pere Víctor Rado.
El cor del Principal reprèn la seva activitat com a primera passa per a la reobertura
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.