CineCiutat se suma a la iniciativa 'Sala Virtual de Cinema' per a estrenar pel·lícules en línia
CineCiutat ha anunciat aquest dilluns que se suma a la iniciativa 'Sala Virtual de Cinema', al costat d'altres sales i la distribuïdora A contracorriente, un projecte que servirà per a estrenar de manera en línia pel·lícules que no han pogut arribar a les sales a causa de l'alerta sanitària a causa de la pandèmia per la COVID-19.
Segons ha indicat la sala de cinema, hi ha planificats quatre estrenes durant els pròxims dies, així com la reestrena de dues pel·lícules que només feia unes setmanes que estaven en cartellera quan es varen tancar els cinemes.
Durant els pròxims dies els espectadors podran visionar les pel·lícules 'La passió en l'art' (6 d'abril); 'Vivarium (8 d'abril); 'L'alegria de les petites coses' (10 d'abril), i 'Els professors de Saint-Denis' (17 d'abril). Així mateix, es realitzaran les reestrenes de 'Fins que les noces ens separi' i 'Especials', tots dos dimecres que ve 8 d'abril.
Per a veure les pel·lícules s'accedeix a la web, on en triar la cinta a visionar es tendrà accés a la seva fitxa tècnica. Únicament en llogar el film, l'usuari s'haurà de registrar en la web i pagar. Llogar la pel·lícula tendrà un cost de 13 euros aproximadament, però amb el codi de promoció #salavirtualcineciutat es podrà llogar a 6,95 euros.
El pagament es realitza en la web, però a més es poden veure les cintes en l'App per a iPhone i iPad, en l'app per a Apple TV, en l'app d'Android i en l'App d'Android TV. També des de mòbils i tauletes es pot llançar per AirPlay o Chromecast a dispositius i televisions amb aquesta capacitat. Els films es podran veure en versió original, doblada i amb subtítols, i una vegada llogat, es tendran tres dies per a realitzar el visionament fins a quatre dispositius alhora.
«La situació provocada per la COVID-19, amb les sales tancades, innombrables estrenes de pel·lícules posposats, un final d'any que s'antulla saturat de pel·lícules a estrenar i espectadors àvids de contingut i amb un consum en línia mai vist fins ara, ha duit a primera línia el debat de les finestres d'exhibició», han assegurat des de CineCiutat. En aquest sentit, la sala ha destacat «la necessitat d'acceptar i explorar la realitat digital que vivim i els canvis en els hàbits de consum, però sense abandonar la ferma creença del valor innegable de l'experiència cinema».
També a Illes Balears
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Recomanacions davant del tall de subministrament elèctric
- Les Balears mantenen el subministrament elèctric però es queden sense alguns serveis de telefonia i d’internet
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.