El cicle 'D'on vénen els versos' vol donar veu als exponents de les lletres mallorquines
El cicle literari del Consell 'D'on vénen els versos' arrencarà aquest dimecres de la mà de l'escriptor Sebastià Alzamora en el col·legi Blai Bonet de Santanyí.
Segons ha indicat la institució insular aquest dimarts, es tracta d’un projecte impulsat pel Departament de Cultura, Patrimoni i Esports, a través de la Fundació Mallorca Literària i el Centre de Poesia Contemporània Blai Bonet.
L'objectiu d'aquest cicle, que se celebrarà fins a abril de 2019, és repassar la trajectòria literària de quatre escriptors destacats de l’illa. «'D'on vénen els versos' és un punt de trobada d'escriptors de diferents generacions que, arribats de diversos llocs de l’illa, se sinceren en unes sessions personals i intransferibles en què es repassarà la seva vida a través de la poesia», han explicat.
Un cicle que vol donar veu als màxims exponents de les lletres mallorquines i obrir nous espais per poder gaudir dels versos, de les cançons i de la literatura. El 28 de novembre l'obra del poeta i narrador de Santanyí Antoni Vidal Ferrando centrarà el cicle que es durà a terme en la Casa Museu Llorenç Vilallonga, a Binissalem.
Per la seva banda, la poeta Antonina Canyelles intervindrà el dimecres 6 de febrer en la Institució Antoni Maria Alcover de Manacor, mentre que l'escriptor, poeta i traductor de Caimari Jaume Cristóbal Pons ho farà el 10 d'abril al Centre d'Art Sa Quartera d'Inca. Totes les activitats es duran a terme a les 20.00 hores, són gratuïtes i no requereixen inscripció prèvia.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.