Aquest dissabte ha passat, a més, pel centre de Cultura Sa Nostra l'actriu i diputada del Congrés, Rosana Pastor, vocal en la Comissió de Cultura que ha explicat a #FiraB2018 com han elaborat l'Estatut de l'Artista i ha respost als dubtes i qüestions dels professionals presents.
Han continuat, també, les sessions de 'pitching', 'speed meetings', trobades i xerrades. 'Fira B!', organitzat per la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, a través de l'Institut d'Estudis Baleàrics, i amb la col·laboració de l'Institut Ramon Llull, el Consell de Mallorca i l'Ajuntament de Palma, té com a principals objectius «establir, consolidar i visibilitzar el sector de la música i les arts escèniques a la nostra comunitat; donar a conèixer les darreres i més representatives propostes dels artistes de les Illes Balears així com generar debat i sinergies entre artistes i professionals programadors».
Segons ha explicat el govern, la 'Fira B!' és més internacional enguany, ja que han passat per la trobada professionals acreditats de quatre continents: Europa, Àfrica, Amèrica i Àsia i de 25 països diferents: 16 de països europeus, 4 africans, 4 americans i 1 asiàtic.
Aquest dissabte ha continuat l'encontre, també, els 'showcases' de música d'autor al Museu de Mallorca i a Portella amb música rock, pop i indie, i, electrònica a la sala Sabotage, i, els espectacles d'arts escèniques arreu dels teatres i places de Ciutat.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
He assistit a uns quants espectacles i, realment un deu. Ara bé, per les vegades que he anat al Museu de Mallorca, he pogut comprovar que hi ha persones que van a un concert a escoltar, d'altres, a més i més volen una cervesa, i finalment hi ha que anaven a prendre una cervesa i parlar, m'entres escoltaven musica. Realment es necessari muntar un bar?