La Conselleria de Cultura, Participació i Esports ha reduït 10 euros el preu dels cursos dels nivells C2 i llenguatge administratiu (LA) de totes les modalitats -presencials, semipresencials i a distància-, i que tendrà efectes en la convocatòria de setembre.
Segons han informat, el Consell de direcció de l'Institut d'Estudis Baleàrics va aprovar aquesta reducció, al marge de les reduccions del 50 per cent i del cent per cent que ja s'apliquen. D'altra banda, aquest divendres, 1 de juny, s'obrirà el període d'inscripcions als cursos intensius dels nivells inicials (A1, A2 i B1), que està previst que es realitzin a Palma i Muro, del 2 al 27 de juliol i del 30 de juliol al 27 d'agost. El termini de matrícula acaba el 20 de juny.
El mateix període de matrícula tenen els tallers de conversa de tots els nivells (A2, B1, B2, C1 i C2) que l'Institut d'Estudis Baleàrics ofereix durant els mesos de juliol i agost. Així mateix, està previst que es facin els tallers en les localitats de Calvià, Ciutadella, Inca, Llucmajor, Manacor, Muro, Palma i Sant Josep de sa Talaia, del 2 de juliol al 3 d'agost i del 6 d'agost al 7 de setembre. El preu és de 10 euros.
El Govern redueix el preu dels cursos de català C2 i llenguatge administratiu
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.