Cultura dedicarà el certamen de poesia i prosa poètica d’Art Jove al poeta Manel Marí
La Conselleria de Cultura, Participació i Esports ha decidit, conjuntament amb l'Institut Balear de la Joventut (IBJove), que el certamen de poesia i prosa poètica del programa cultural Art Jove adreçat a joves escriptors d’entre 16 i 30 anys rebi el nom del poeta eivissenc recentment desaparegut Manel Marí. El certamen, tot i ser biennal, no se celebra des del 2013 i aquest 2018 incorpora com a novetat la modalitat de prosa poètica. Convocat per IBJove, en aquesta nova edició compta amb col·laboració de l’Agència Catalana de la Joventut amb la intenció de convocar un altre certamen supracomunitari de territoris de parla catalana.
La consellera de Cultura, Participació i Esports, Fanny Tur, ho ha anunciat aquest dimarts 20 de març en l’acte d’homenatge al poeta que poetes i companys de les Illes Balears, Catalunya i el País Valencià li han dedicat a l’Espai de Cultura Can Ventosa, a Eivissa, coincidint amb el Dia Mundial de la Poesia, avui dimecres 21 de març.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.