TW
8

La Diada per la Llengua 2017 de l’Obra Cultural Balear ha fet reviure l’esperit reivindicatiu de la llengua pròpia. Centenars de persones han participat ens el diferents actes organitzats sota el lema ‘De cada dia, una Diada’.   

La festa ha començat a les 17,30 hores amb el grup Cucorba. Petits i grans han ballat les cançons infantils més nostrades destinades a obrir la festa. A les 18.30 ha estat l'hora de les colles castelleres, els Al·lots de Llevant i els Castellers de Mallorca, que han fet una bonica actuació.

Al voltant de les 19,15 hores ha tingut lloc l'acte central de la Diada. S’hi ha pogut escoltar el parlament del president de l'OCB, Jaume Mateu, precedit pel de Maekor i Daniela, membres de “Tots Plegats”. El públic ha aplaudit de valent les diverses intervencions destinades a no deixar morir la flama de la llengua i transformar-la en una lluita diària.  

Actuacions musicals

Després dels diversos parlaments ha estat el torn de na Maria Rosselló i els Botifanfarrons. La festa ha continuat amb Música Nostra. La Diada, que enguany ha comptat amb servei de bar, ha estat presentada per l'actriu Paula Company.