L'empresa Melicotó ha posat en marxa una campanya digital d'habituds mallorquines. Els impulsors demanen a les xarxes socials que els ajudin a fer una llista de #CostumsNostres «que no s'han de perdre» i posen alguns exemples d'expressions populars en català: per exemple, recorden que és tradicional, davant un «Molts d'anys», contestar «En vida teva», o a «tenc gana», «menja't una cama».
Posen en marxa una campanya de 'costums' mallorquins
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Defensen es menfotisme? És molt autòcton
I venga amb "ses modalitats".Si tant vos agraden "ses modalitats" començau amb les del Castellà. Per aqui hi ha mols d'andalussos i de bon grau ens ensenyaran l'andalús a tots. Els gonelles son tan rematadament beneits, que es pensen que els altres encara ho som més.
Lo que fa collo @ i doncs, és voler fer un duro amb so mallorquí ( amb s,excusa de que no se perdi), i no li doni us a sa seva web ( tot català estàndar i res de ses nostres modalitats)
Soy una Murcianica afincada en Mallorca, donde trabajo y soy residente. Desde el día que llegué tanto los Mallorquines como la propia "Roqueta" me tienen enamorada. Las costumbres de aquí eran totalmente desconocidas para mí y son una pasada de bonitas. Me encanta poder aprender más cosas cada día y, la verdad, Melicotó hace una labor maravillosa de recopilación y, sobre todo, de divulgación. De sobra se ve que es todo de buena fé! Un saludo Melicotoners!!!!
He entrat díns la web de Melicotó per a comprovar si anaven de bona fe o eren gonelles, i he vist que tenen una sèrie d'articles com bosses, roba d'infants i adults i detalls originals i adequats per fer regals. I una bona iniciativa