El documental 'Dies de llum', que commemora els deu anys de l'Associació de Cineastes de les Illes Balears.

TW
0

El documental 'Dies de llum', que commemora els deu anys de l'Associació de Cineastes de les Illes Balears, s'estrenarà aquest dimecres a les 19.30 hores al Teatre Catalina Valls.

Segons ha explicat l'Ajuntament de Palma el documental que es projectarà a IB3, té una durada aproximada d'una hora en la qual es repassa l'última dècada del cinema a les Illes amb un equip de rodatge com a fil conductor. El fil conductor de l'obra és la feina d'un equip de rodatge a les Balears que entrevista a directors com Agustí Villaronga, Daniel Montsó, Rafa Cortés, Borja Zausen, entre altres, i projecta fragments de les obres que han rodat a les Balears.

El director del documental, Andrés López, ha explicat que amb aquesta obra s'ha volgut «deixar constància històrica» d'aquest aniversari i presentar localitzacions emblemàtiques de les Illes. Es tracta d'una producció de LeitMotiv amb la coproducció d’IB3 Televisió i la participació de Illes Balears Film Comission i el departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca.