Ona Mediterrània presenta la nova temporada
Aquest dimecres, 21 de setembre de 2016, Ona Mediterrània celebra la festa de presentació de la temporada 2016/2017. A partir de les 20 hores, l'espai de cultura Can Alcover acollirà a tots els membres de la ràdio mallorquina per tal de donar a conèixer les novetats i els programes que continuen en aquest nou curs. A més, la trobada comptarà amb l'actuació de Tomeu Quetglas.
Entre les novetats previstes per enguany hi destaca un reforç de la programació matinal. A partir de les 7.30 del matí, Joan Farrés s'encarregarà de despertar als oients amb La Vila del Pingüí, el despertador matinal de la 98.0 de la FM que combinarà música, actualitat, entrevistes i curiositats. A les 10, Tomeu Marti agafarà el relleu amb El Semàfor, que es presenta com un nou format d'entrevista i tertúlia. I David Oliver tancarà el bloc matinal a partir de les 11 amb El Contrapunt, programa que repassarà l'actualitat des d'un punt de vista més local i centrat en el sector de les ONG i els moviments socials.
A aquestes novetats s'hi uniran les propostes ja consolidades a l'emissora com El Crepuscle Encén Estels, l'àgora de Can Alcover, Fórmula Ona, Vinilissim, Copinya de Volta Verda, a més dels diferents butlletins informatius. I tancaran la graella d'horabaixa noves propostes radiofòniques unides a les col·laboracions habituals d'espais d'arreu del territori de parla catalana.
Tot plegat es descobrirà aquest dimecres 21 de setembre a partir de les 20 hores a Can Alcover de Palma. L'equip d'Ona Mediterrània convida a tothom a assistir a l'acte i conversar amb tots els membres sobre una temporada prevista com una nova passa endavant en el compromís d'oferir una ràdio de qualitat i en català.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pues ha mí me ha salido publicidad en forastero de shopping nosecuantos.
Yuan.. sí que sera un clam.. es decir.. cuatro pancas, un madrileñufo desnortado, i alguien màs, sinó no estarias tan a la espectativa... ?O si?
Molt bona notícia que hagueu aconseguit ampliar la graella de programació. Fa ganes començar a escoltar els programes de la nova temporada. Enhorabona per donar continuïtat a l'emissora, l'única que emet íntegrament en català. Vendrem a la festa de demà i serem una bona colla.
Tu la escutxas. I mutxo, querido. Tanto como leyes este periódico, al quas estàs enganxado que no puedes màs.
Otra cuestion importante... esta radio la escucha alguien?
Una qüestió important: d'ara endavant aquesta ràdio emetrà amb més potència o haurem de continuar pujant al terrat per poder escoltar-la?
15h 30', 19-9-2016: IB3 emet, per desgràcia, una altra pel·lícula en foraster.
Ya la he tomado y doble; pero sigo sin entender. ¿Me lo explicas tu?
Ves a prendre la medicació! Avui estàs fatal.
¿Y esto qué es?.