TW
0

L'Institut d'Estudis Baleàrics serà present a la fira específica per al sector de la dansa contemporània, que se celebra a Düsseldorf (Alemanya) des del passat 31 d'agost fins al 3 de setembre.


L'IEB participa per primera vegada en aquest esdeveniment biennal, punt de referència a tot el món per als professionals de la dansa contemporània que enguany arriba a l'onzena edició. A l'estand Bculture-Institut d'Estudis Baleàrics hi seran presents representants de les companyies auMents, Cia. Maria Antònia Oliver i Concha Vidal.

Els membres de l'IEB tendran reunions amb diverses institucions, teatres i festivals d'arreu del món per tal de donar a conèixer la feina dels creadors balears i mirar d'establir vies de col·laboració, i també per convidar programadors a Fira B!, que se celebrarà a Palma del 29 de setembre al 2 d'octubre.

La participació en aquesta fira s'emmarca en el programa de projecció exterior que l'IEB ha posat en marxa el 2016, amb especial atenció a l'assistència a fires i mercats professionals per tal d'obrir nous camins per als sectors culturals de les Balears.