TW
4

El Claustre de Sant Domingo d'Inca va acollir aquest passat diumenge la XIX edició dels Premis de Maig de la delegació de l'Obra Cultural Balear que van girar al voltant de la figura de Ramon Llull en commemoració pels 700 anys de la seva mort.


La nota més sentida de la nit va ser el lliurament del premi Pau Casesnoves a títol pòstum al professor i defensor de la cultura i la llengua catalana Miquel Albero, que va morir el passat mes de setembre.

Enmig d'un ambient que va barrejar totes les arts (música, teatre, pintura i poesia), es van lliurar la resta de guardons als premiats. La Fundació Es Convent va ser guardonada amb el premi Berenguer d'Anoia per la promoció de la cultura des de fa més d'una dècada.

El premi Miquel Duren i Saurina va recaure sobre la periodista Margalida Solivellas per la seva contribució en la normalització lingüística, mentre que Miquel Pieras va rebre el guardó Fra Miquel Colom pel seu estudi i difusió de la cultura. Gabriel Ferrer va rebre el premi Pere Joan Llabrés per la seva contribució en l'estudi i conservació del patrimoni.