Aquest proper diumenge, 29 de maig, entre les 10:00 i les 20:00 es farà a Binissalem, la primera fira de Comunicació, Llengua i Cultura, organitzada per l'associació Ona Mediterrània. A la fira, que es complementarà amb la Fira de la Pedra, hi haurà activitats per a tots els públics.
FirONA: primera fira de Comunicació, Llengua i Cultura
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
17 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Correo del Zar: no em diguis que es teus companys han infiltra tot això que anomenes; perquè lo que és segur és que són companys teus es qui cremen motots, o no???
11
EL AYUNTAMIENTO DE BILBAO RECHAZA CONVOCAR UNA CONSULTA SOBRE LOS TOROS
Pero que cansinos siguen los catalinos
1h 11', 28-5-2016: per desgràcia, IB3 emet una sèrie en foraster.
Cada vegada que els foresters i mallorquins renegats es posen nerviosos, vol dir que anam per bon cami.
Cerquen provocar, perquè perdem la compostura i els insultem Llavors podrien denunciar-nos i crear-nos problemes.
CASTELLÓN RECHAZA DECLARARSE CIUDAD ANTITAURINA.
TRES GRUPOS ORGANIZADOS ESTÁN DETRAS DE LA VIOLENCIA EN EL BARRIO DE GRACIA: ANARQUISTAS, COMUNISTAS ANTIFASCISTAS E INDEPENDENTISTAS.
Esper que es pugui discutir fins quan seguirà aquesta publicació amb publicitat en foraster.