'Al Molinar, port petit' convida a clamar a la rua per una reforma sostenible
'Al Molinar, port petit' durà la seva reivindicació a la rua de Palma, amb una comparsa formada per més d'una vuitantena de persones reclamant el manteniment d'un port petit i sostenible al Molinar.
'Al Molinar, port petit' demanarà explicacions a Cort per impulsar ara l'ampliació
L'enuig amb els responsables municipals al si de la plataforma ciutadana 'Al Molinar, port petit' és gran, després que fa pocs dies l'Ajuntament de Palma canviàs de parer i instàs l'Autoritat Portuària a donar suport a l'ampliació del port esportiu.
El PP canvia de parer i dóna suport a tramitar l'ampliació del port del Molinar
En una setmana, el PP ha passat d'oposar-se al projecte d'ampliació del port del Molinar i exigir la paralització de la seva tramitació a instar a la seva viabilitat.
MÉS reclamarà a Cort que es posicioni en contra de l'ampliació del port del Molinar
Més per Palma presentarà una moció al ple de l’Ajuntament d’aquest mes de gener demanant que la corporació municipal assumeixi els posicionaments dels tècnics, contraris a l'ampliació del port del Molinar, i deixi clara la seva oposició al projecte d'ampliació.
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart