'Happy' ja té versió balear
El passat cap de setmana del 22 i 23 de març es va rodar en diferents indrets de Mallorca, a iniciativa d'una revista digital de l'illa, la versió local del famós vídeo de Pharrell Williams, 'Happy'.
El resultat ja està disponible a la xarxa com un cant a la fortuna que suposa el viure en un lloc com aquest.
El tema 'Happy' va estar nominat a millor cançó en l'última gala dels premis Oscar i està inclòs en el disc 'Girl', àlbum més venut a tot el món durant setmanes.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Madò Pereta sobra a aquest vídeo.
"Ciutadana 2", estic d'acord amb tu, tot i que pens que, per jo, també sobra Mado Pereta.
M'ha agradat, tot i aixo trob tres emperons, sobra Mado Pereta, i tambe Mado Pereta i finalment una altra vegada Mado Pereta.