El Teatre del Mar ha presentat aquesta setmana la programació d'aquesta primavera on hi ha espectacles per a tots els gustos, des de l'humor d'Estúpids al jazz de Toni Miranda.
La primavera al teatre del Molinar s'estrenarà dia 10 d'abril amb Rien à dire, dirigida i interpretada per Leandre Riera. Leandre, guardonat amb el Premi Nacional de Circ i el Premi Ciutat de Barcelona 2013, presenta la seva darrera creació, un espectacle que adapta a la sala l’anterior muntatge, Chez Leandre, pensat en un principi per al carrer i del qual se n’han fet més de 400 representacions per mig món.
Ja del 8 a l'11 de maig arriba Estúpids, que pren com a punt de partida el text 'Les lleis fonamentals de l’estupidesa humana', de Carlo Maria Cipolla. Els espectadors assistiran a una conferència itinerant sobre l’estupidesa que imparteix un prestigiós professor, apartat de la Universitat i de la classe intel·lectual.
La literatura d'Henrik Ibsen arriba a l'escenari palmesà de la mà d'Stokmann del 22 al 25 de maig. En una ciutat del nord de Noruega, l’expansió econòmica d’un balneari molt lucratiu es veu amenaçada pel descobriment del doctor Stockmann, director mèdic del balneari i germà del batle del poble: les aigües del balneari surten d’una claveguera contaminada convertint-se en un focus de malalties.
Ja al juny, dia 7, serà el torn de Miranda Jazz Combo. Fa més de 10 anys que en Toni Miranda -guitarrista de jazz- va muntar aquest grup amb la idea de crear una formació de músics amants del jazz, on tinguessin cabuda tot tipus d’instruments relacionats amb aquest estil musical.
Humor i jazz aquesta primavera al Teatre del Mar
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.