Bars, restaurants, cases particulars i el museu de Can Planas de sa Pobla es varen obrir divendres als veïns i a visitants durant la celebració de la cinquena edició d'Art i Copes, en la qual participaren un total de 40 artistes.
Com no podia ser de cap altra manera, el museu de Can Planas va acollir la inauguració de Botart, l'exposició principal de la nit, en què han participat 27 artistes de les Balears, entre els quals cal destacar Ferran Pizà, que, a més de ser veí de localitat, és un dels impulsors de l'esdeveniment cultural d'ahir.
Durant la inauguració, Aina Aguiló, del museu de Can Planas, destacà la importància de Botart durant la celebració d'Art i Copes a sa Pobla. "La mostra està formada per una sèrie de bótes de vi que han estat decorades per diferents artistes. Fins a un cert punt, és una manera de combinar l'art i les copes que es fan amb el vi de les bótes".
Espais
Després de la inauguració, la comitiva formada per artistes i autoritats locals, encapçalades pel batle, Biel Serra, i pel director general del Consell, Antoni Serra, qui hi assistí en nom de la presidenta del Consell, Maria Salom, es va dirigir fins al centre històric del poble, on l'art era protagonista a cada racó. En els diferents espais (setze en total), les obres d'art, en les expressions més variades, es barrejaven amb el bon menjar, les copes i el millor ambient.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.