Fashion in blue
La Barrufeta ha aconseguit el somni de moltes: dur dissenys de grans firmes del panorama mundial per sortir a la portada d'una gran revista de moda com és Harper's Bazaar. Aquest ha estat el darrer salt de la bellesa blava, que ha posat com una autèntica top amb creacions exclusives de Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, Lanvin i Louis Vuitton que tenen uns preus desorbitats.
De moment, hem pogut veure quatre imatges de la rosseta, però la portada definitiva de Harper's Bazaar no veurà la llum fins a l'agost, de manera que això només n'és un avançament. En una primera fotografia, en què posa per a Marc Jacobs, llueix una boina blanca amb cercles negres, guants, una bossa de pell i botins, tot plegat valorat en 4.600 €.
La marca Dolce & Gabbana ha estampat tots els complements amb estels de diferents mides per crear, així, un look molt modern que arriba als 1.700 €. Louis Vuitton, en canvi, s'ha estimat més fer un homenatge a Kate Moss i ha disfressat el dibuix amb una gorra, una bossa i unes botes altíssimes: una barreja de 1.400 euros.
Finalment, el conjunt de Lanvin, totalment inspirat en els 70, la vesteix amb una pamela negra, unes sabates daurades i joies. El preu se situa en 4.700 euros.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.