Sa Pobla, orfe
Probablement, hauran de passar encara alguns mesos fins que els poblers ens adonem del que ens espera a partir d'ara com a col·lectivitat, ni més ni manco que un present i un futur sense Alexandre Ballester. El buit que s'obre dins l'ànima poblera és enorme, inabastable, perquè sa Pobla és, en certa manera, una invenció seva, sens dubte la seva millor obra.
Els qui hem tingut el privilegi de conèixer-lo i, a més, l'hem admirat, estimat i après molt d'ell ho tenim molt clar: l'èpica poblera neix amb Alexandre i qui sap si també s'esvairà amb la seva desaparició. Ningú més no ha sabut interpretar els codis ancestrals que inspiren i justifiquen l'evolució d'un poble al llarg de cinquanta anys; un poble que, si ha gaudit d'un prestigi molt superior a les seves capacitats, ha estat, en gran part, gràcies a la genialitat d'un creador que, al llarg de més de mig segle, va fer de sa Pobla l'eix de la seva existència.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.