En una campanya de publicitat sempre hi ha aquelles imatges que agraden al client i aquelles altres -sovint poc afortunades- que són més del gust del fotògraf. Això és el que passà a Nando Esteva amb aquesta sèrie de fotografies que féu per una marca de sabates mallorquina i que ara l'han duit, per segon any consecutiu, a la final dels premis Lux de fotografia. "Aquestes imatges corresponen a la part més creativa de la campanya que vaig fer per a la col·lecció d'hivern de Farrutx. Les he presentades a concurs com a projecte personal, perquè la marca les trobà massa agressives en el seu moment", diu el fotògraf, qui reconeix que "és una campanya que reflecteix la meva inquietud per realitzar publicitat impactant". Esteva ha quedat entre els quatre finalistes de la categoria bodegons, un fet que, per ell, "ja és un premi". "Arribar a ser finalista ja vol dir que tens la quarta plaça assegurada i apareixes en els llibres que s'editen amb tots els gauardonats. Ara, falta veure si puc aconseguir l'or, la plata o el bronze", va manifestar el fotògraf.
Sabates congelades per anar a recollir un Lux
Nando Esteva torna a ser finalista dels prestigiosos premis de fotografia de l'Estat amb una campanya que ideà per a la marca de calçat Farrutx
Palma14/10/10 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.