Un Wow per a Salva R. Alberch, cantant dels Lax'n'Busto i que ha posat veu al tema Insomni. I era també un Wow per a la mateixa banda de Santa Margalida que, a pesar de les baixes que han tingut en els darrers temps, han sabut tirar endavant un grup cohesionat d'onze músics. Unes de les dues cantants, Marta Fernàndez, deixà la banda a principi de l'estiu passat. Però allà hi era Pere Antoni Pericàs (saxofonista fins a aquell moment), que no dubtà a posar-se darrere el micròfon i passar a ser una de les veus d'Es Reboster.
"Quan Marta va partir va ser dur. Però de la mateixa manera que ella se n'anava també ens vingueren moltes ganes de tirar endavant. Sabíem que a Pere Antoni li feia ganes de cantar, ho provàrem i, al final, tampoc no ha estat tan difícil com ens pensàvem en un principi", diuen. Del canvi de veu eminentment femenina a aquesta nova varietat vocal, comenten que els ha aportat "molta més força i contundència". I és que si una cosa està clara és que Es Reboster "no és un grup per estar assegut. Continuam venint amb ganes de ballar, de transmetre festa i de passar-ho bé". Així es defineixen. Una festa que es mou a ritme d'ska, punk, rock i pop i que, a diferència del seu primer disc, diu moltes més coses de cada un dels onze membres de la formació. "El primer disc eren cançons més reivindicatives en tant que parlaven de problemes socials com la immigració, les guerres i la injustícia. En aquest disc, això pràcticament ha desaparegut. Potser la música sí que segueix aquest estil, però les lletres parlen de cada un de nosaltres. D'allò que pensam i sentim", afirmen.
Wow es presentarà el proper dissabte, dia 13, a la sala Assaig de Palma amb un concert que, segons diuen, "serà ple de sorpreses". Els onze membres d'Es Reboster són Joan Garau, Pere Estelrich, Pere Antoni Pericàs, Joana Arbines, Margalida Pericàs, Pep Garau, Miquel Amengual, Albert Sierra, Luis García, Vicenç Moltó i Esther Muntaner. Onze wows que integren aquest gran Wow.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.