La música pop s'avança a la revetla i omple la plaça d'Espanya

La cantant mallorquina Chenoa fou l'actuació estrella del concert

TW
0

L'emissora musical 40 Principales Mallorca presentà la gran festa pop dins del programa de festes de Sant Sebastià 2008 amb un ample repertori musical que conclogué amb la mallorquina Chenoa i que congregà un fervorós públic, sobretot jove. Ahir vespre la plaça d'Espanya s'omplí de públic adolescent per presenciar l'actuació d'alguns dels artistes que triomfen en les llistes d'èxits i, sobretot, de la seva admirada Chenoa, que estava previst que començàs la seva actuació cap a les dotze del vespre.

A les 21.00 hores compareixien els presentadors de la gala per donar pas a la primera de les actuacions, la de l'artista local Àlex Manga, que interpretà tres temes del seu repertori. Després tocà el torn a Aurora Vàzquez, que va enlluernar el públic amb la seva veu i simpatia. Els Tanga Team posaren la nota d'humor a la vetlada amb el seu èxit Ponte Tanga.

Al tancament d'aquesta edició, Cristina Esteban, David Tabaré, Melocos, Diego Martín i els malaguenys Efecto Mariposa havien de continuar atiant l'ambient per preparar el públic per a l'actuació estrella del concert: una espectacular Chenoa que repassaria els temes dels seus darrers treballs.