Clave s'endú un primer premi del II Festival de la Publicitat Social
'Fica-t'ho al cap' és la campanya en què s'inclou la peça guanyadora
Palma27/11/07 0:00
L'agència de publicitat Clave, que enguany celebra el seu vintè aniversari, guanyà un dels primers premis del Festival Internacional de la Publicitat Social (Publifestival), duit a terme aquests darrers dies a Màlaga per segon any consecutiu.La peça gràfica vencedora, que en els darrers dies sortirà al carrer, forma part d'una campanya que Clave ha elaborat per al Govern balear a favor del medi ambient i contra el canvi climàtic. Aquesta campanya començà a l'estiu amb l'estalvi d'aigua i la prevenció d'incendis com a temes principals dels anuncis.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.