«Espanya va ser el moment clau en la vida de molts corresponsals de guerra»
L'escriptor Paul Preston parla avui del conflicte de 1936 en una conferència a Palma
Paul Preston parlarà avui capvespre sobre el llibre «Idealistes sota les bales» en un acte emmarcat dins el Club Ultima Hora.
Palma06/11/07 0:00
Donar testimoni d'una guerra no és fàcil per a ningú. La Guerra Civil espanyola suposà la consagració de la figura del corresponsal de guerra, de manera que, per a molts d'ells, l'experiència a Espanya suposà un abans i un després. «Gairebé tots els periodistes es convertien en una persona diferent en creuar els pirineus», declara Frank Hanighen en el llibre Idealistes sota les bales de Paul Preston, que avui vespre, a partir de les 20.00 hores, dirigirà una conferència al Teatre Municipal de Palma sota aquest mateix títol i acompanyat del conseller d'economia, Carles Manera.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.