«Els compradors personals cerquen un estil adient per a cada ocasió»

Kathleen acompanya els clients en un recorregut «fet a mida»

TW
0

L. ACEDO. Palma.
El temps esdevé més important amb el pas dels anys i cercar alternatives per guanyar-ne és cada vegada més interessant. La figura de la compradora personal va aparèixer a Nova York i la seva feina és assessorar el client quant a la seva imatge, tant en qüestió de maquillatge com de perruqueria o de moda. Alhora, la professional acompanya el client en un recorregut per les botigues que marcaran la seva línia de vestit, maquillatge i pentinat. «S'hi han d'establir línies més o menys atrevides segons l'ocasió i el moment del dia», destaca Kathleen Bendelack, una compradora personal establerta a Mallorca.

Un primer contacte li permet conèixer les necessitats, mancances i possibilitats del client. Una tasca interior que realitza a partir de l'assessorament estètic. «L'objectiu és plasmar una idea, un estil, uns colors i una forma que s'ajustin a les necessitats i als gusts del client, i guiar-lo davant un prestatge ple de sabates, bosses, o vestits», explica la compradora personal. «La clienta s'ha de sentir bé amb ella mateixa, és el principi de la seva felicitat», afegeix. Maquilladora de professió i ara personal shopper, està avesada a adaptar-se a les necessitats i als gusts dels seus clients tenint en compte la moda i les tendències. «No m'agrada disfressar ningú, i per això la línia d'actuació i els límits els marca el client». Després d'haver conegut la persona, és fonamental orientar-la quant al fons d'armari. «En veig les possibilitats, faig conjunts amb la roba que ja té el client i tenc en compte les mancances; llavors propòs allò que s'hi ha d'afegir», comenta Kathleen. Segons l'experta, un fons d'armari mínim es compon d'uns texans; dos vestits amb jaqueta, un de gris i un de negre, amb faldilla o calçons; samarretes llises de color blanc, negre i blau marí; un parell de camises i algun jersei de punt. Per aconseguir un armari òptim, la compradora personal fa propostes i acompanya la interessada en un recorregut per les botigues «fet a mida».

Una excel·lent font d'inspiració per als personals shoppers és aquell indret on la roba, els complements, les teles i el disseny en general s'uneixen. La ruta de compres per Mallorca és molt variada i Kathleen s'adapta a les condicions particulars de cada clienta. Per als consells d'una professional i una passejada per les botigues més adients a cada ocasió, podeu contactar amb Kathleen al 636 245687 o al web www.kathleenbendelack.co