Palma combina el jazz amb els sons clàssics i populars durant la tardor
El programa «Música per Palma» oferirà quinze concerts ben diferents
Palma27/09/07 0:00
La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Palma presentà ahir les diverses propostes musicals per al curs 2007/2008. Sota el nom de Música per Palma. Tardor 2007, l'Ajuntament acull tot un conjunt de concerts i actuacions musicals ben diverses.L'Auditòrium, el Conservatori o ses Voltes seran els emplaçaments on es portaran a terme els concerts gratuïts inclosos en aquest programa. La regidora de Cultura de Cort, Nanda Ramon, insistí que la difusió d'aquest tipus d'activitats «és molt important perquè tothom sàpiga què és el que s'ofereix a la ciutat».
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.