El fotògraf Oliviero Toscani canvia de marca i ataca amb una nova campanya contra l'anorèxia
El conegut fotògraf italià Oliviero Toscani, cèlebre per les seves campanyes xocants per a la firma Benetton, llançà ahir dilluns una impressionant denúncia de l'anorèxia amb la publicació d'una fotografia gegant de dues pàgines d'una al·lota nua extremadament prima.La publicitat, anunciada al diari La Republicca, inclou una sola paraula, «No», i és finançada per la marca de roba italiana No-l-ita.«Des de fa anys m'ocup del problema de l'anorèxia. Qui en són els responsables? En general els mitjans de comunicació, la televisió, la moda. Em sembla molt interessant que una marca de roba comprengui el fenomen, prengui consciència del seu paper i patrocini la campanya», declarà als mitjans de premsa italians.La campanya d'Oliviero Toscani però, no s'acaba aqui, ja que tal com ha confirmat el Govern italià, la publicitat també es pot veure als carrers d'Itàlia on són exposats diferents cartells amb diverses postures de l'antimodel anorèxica.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.