TW
0

El teatre romà de Pol·lèntia, a Alcúdia, tornarà a convertir-se un any més en escenari de luxe per acollir tres de les quatre representacions incloses en la XIX Mostra de Teatre.

La Companyia Manacorina Independent serà l'encarregada d'encetar el cicle divendres dia 3 d'agost a partir de les 22.00 hores amb el muntatge Un dia d'estiu de Slawomir Mrozerk, dirigit per Màrius Fernández. L'obra, plantejada en to divertit, convida a la reflexió a partir de les mirades dels seus protagonistes envers la vida i l'existència. Dirigida per l'actor i director català Màrius Fernández, l'obra compta amb un repartiment encapçalat per Antoni Gomila i Rodo Gener, seguits de Joana Ferrer i Agnès Llobet.

La plaça de Carles V es convertirà dia 10 a les 19.00 hores en una gran furgoneta imaginària de mà de la companyia Vatua l'Olla, que presentarà Pugeu al furgó, un especatacle per als més petits que, amb humor, ball i música, els portarà a conèixer les cultures del món. El Projecte Riera de Ses Judites (Lluqui Herrero i Margalida Grimalt) es representarà el mateix dia 10 al teatre a Pol·lèntia a les 22.00 hores. Dirigida per Jaume Manresa i Joan Díez, l'obra es basa en la novel·la Panorama amb dona de Miquel Àngel Riera, que proposa un viatge emocional per la descoberta de l'amor o la sexualitat.

Finalment, la companyia Improband, que actuarà divendres dia 17, també a les 22.00 hores, tancarà el cicle teatral amb un muntatge d'improvisació en el qual els actors Pere Pau Sancho, Biel Ramon, Toni de Los Àngeles, Rafael Nadal i Enric de las Heras aprofitaran la complicitat del públic per presentar un «espectacle de creació col·lectiva» inesperat i absolutament delirant.