Una cançó per promocionar Castelló converteix Luis Aguilé en l'últim fenomen de YouTube
Nadie me quita mis vacaciones en Castellón. Aquest és el títol del vídeo que ha enaltit el mític Luis Aguilé al número 1 d'Internet. Amb més de 82.600 descàrregues, la cançó que promociona la ciutat valenciana ha tret del bagul dels records el compositor i intèrpret hispanoargentí i l'ha situat al lloc més alt a les principals pàgines de descàrregues de vídeos a la xarxa, com ara YouTube. «Jo sabia que aquesta cançó agradaria molt, és senzilla i amb ritme», afirma Aguilé, que assegura que no ha rebut «ni un euro» de la Diputació de Castelló per crear aquesta joia promocional. «He anat molt a Castelló. I un dia vaig dir... ningú no em lleva les meves vacances a Castelló!», comenta el sempre entranyable Aguilé, que ja va composar una cançó que, sota el títoSanta Margarita, lloava les al·lotes de la Vila. Tal volta es presenta una bona ocasió per als margalidans.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.