La diversió es va tornar a fer present un any més amb els nins que gaudien de les seves disfresses relacionades amb tot tipus de temàtiques, des de personatges televisius fins a estris de cuina. Altres optaren per vestits de flors de tots els colors o pistolers de l'antic Oest. La Rueta va començar a partir de les 16 hores a la plaça Llibertat i va recórrer el centre de la ciutat, que es trobava ple de gent, fins arribar a la plaça Mallorca, on es va realitzar una animada festa infantil destinada als participants.
Tot i això, se sentiren algunes queixes per l'organització de la festa, ja que a la destinació final de la Rueta, la plaça Mallorca, hi havia preparat un concert que no va començar fins que arribaren tots els nins al lloc. Alguns d'ells, que fein més d'una hora que esperaven, i tenint en compte que la plaça està actualment en obres, s'escamparen i els pares tengueren prou feina per trobar-los enmig de la gentada que hi havia congregada a la plaça.
Per altra part, la Rueta també serví per mostrar a la gent les reivindicacions d'alguns col·lectius. Fou el cas dels pares i mares de l'Escola Pública Ponent, que duien un davantal amb la pancarta «Ja basta d'obres» o «Volem un pati digne pels nostres fills». Demà dissabte serà el torn de les persones majors que també empraran la seva imaginació per sortir al carrer i passar-ho d'allò més bé. N'hi haurà també que aprofitaran l'anonimat i la gresca de la festa per incloure-hi reivindicacions.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.