Cibeles agafa nous aires amb les propostes dels germans Muñoz
El vellut esdevingué un dels teixits reis durant la segona jornada
Planter de luxe el de la jornada d'ahir a Cibeles, amb grans noms de la moda espanyola i veterans de les passarel·les. L'elegant sofisticació d'Elio, que va presentar la seva col·lecció número 102, la dona infantil de Modesto Lomba, les camperoles de Javier Larrainzar, les bohèmies d'Ailanto, les amants de l'estètica rock de Roberto Torreta o les «aparegudes» de Duyos, van anar desfilant per la passarel·la en la segona jornada dedicada als membres de l'Associació de Creadors de Moda d'Espanya. Elio presentà una col·lecció rica en teixits amb els quals vesteix una dona que, durant el dia, cerca el luxe de la moda sport. Per a la nit, preparà una sortida de línia tradicional, recta i lleugerament entallada. El negre fou el color rei d'aquest apartat, que va tenir com a protagonista el vellut.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.