L'efervescència de l'art i les idees als vins del celler Jaume Mesquida

La quarta generació de l'empresa presenta el nou escumós rosat

TW
0

Ja fa molt de temps, els elaboradors de vi van veure en el seu producte un element per desenvolupar noves iniciatives més enllà dels cànons merament gastronòmics. La gran oferta del mercat, i la presència de la cultura del màrqueting cada cop més imperant a la nostra societat, han fet que una empresa de tradició vitivinícola com és Jaume Mesquida ofereixi, per tercer any consecutiu, joies artístiques combinades amb el millor dels seus vins. En total són 50 caixes exclusives pintades pel jove pintor Alejandro Ysasi que dóna la seva particular visió del món del vi.

Per Bàrbara Mesquida, copropietària del celler, aquesta és una nova oportunitat «per difondre la cultura del vi i deixar una porta oberta als joves artistes i a les noves iniciatives empresarials». I dins de cada caixa, una nova creació dels Mesquida acabada de sortir del celler: el vi escumós rosat. Una producció de 1.500 ampolles que aporten una nova aposta de la quarta generació de l'empresa Jaume Mesquida i que ha estat elaborat amb la varietat autòctona de callet i també amb pinot noir. La caixa es complementa amb una ampolla de vi chardonnay Bàrbara i una de Cavernet Sauvignon 2003, un dels vins més emblemàtics de l'empresa porrerenca. El preu de les tres botelles i la caixa convertida en obra d'art, única i exclusiva, és de 120 euros. Les 50 caixes dissenyades per Alejandro Ysasi es podran veure i adquirir en una exposició que s'inaugura avui vespre al Restaurant Hotel Convent de la Missió, al carrer de la Missió de Palma. Pel pintor Alejandro Ysasi, aquesta ha estat una experiència «immaculada» i va expressar la seva satisfacció «que la meva sortida al món de l'art» sigui en aquest carrer on «hi tinc vincles familiars, ja que hi nasqué el meu padrí».