Els palmesans fan ofrenes florals a la Mare de Déu de la Salut a l'església de Sant Miquel

TW
0

Ahir varen començar els actes més populars de les festes de la Mare de Déu de la Salut, patrona de Palma. Després d'una cercavila a càrrec de l'Escola Municipal de Xeremiers, Flabiol i Tamborí i els Gegants Xeremiers de Cort es va procedir a la concentració d'entitats ciutadans perquè participassin a la desfilada i ofrena floral i de fruits.

De fet, després de les autoritats (encapçalades per la batlessa, Catalina Cirer) entitats, bandes de música, cases regionals i centres culturals reteren homenatge a la patrona amb ofrenes que s'anaren col·locant a la façana de l'església de Sant Miquel.

Al final de la desfilada, que fou molt participada, hi hagué una pregària comuna a la Mare de Déu de la Salut i es va cantar la salve.