David Bustamante reuneix a sa Torre de Felanitx prop de 4.000 persones

El cantant presentà el darrer disc, «Caricias del alma», i féu un repàs als seus clàssics

TW
0

El cantant David Bustamante, sortit de la primera edició del programa de televisió Operación Triunfo, va actuar divendres a la nit al parc municipal de sa Torre de Felanitx en la primera revetla d'enguany amb motiu de les festes de Sant Agustí. Abans que ell, va ser al parc La Oreja de Van Gogh i el seu Guapa. Bustamante va sortir a l'escenari amb tota l'energia sobre la una de la matinada, complint amb l'horari previst per l'organització. L'esperaven desenes de fans. Algunes havien estat a l'entrada del recinte des de les 12.00, suportant l'espera durant moltes hores, moltes de les quals a l'ombra dels niguls, cosa que va alleugerir una mica la calor.

Segons fonts municipals, unes 4.000 persones van presenciar la seva actuació, que va agradar als seus fans més incondicionals i que va mostrar un Bustamante capaç de ballar malgrat la seva lesió al peu. D'altres, per altra banda, esperaven «més» de l'actuació del músic cantàbric a Felanitx. Després de dues cançons, una pana elèctrica va obligar a aturar el concert uns minuts. L'incident, tanmateix, va quedar en una mera anècdota, ja que l'actuació va poder continuar endavant.

David Bustamante va repassar la seva discografia durant poc més d'una hora i mitja, des del seu darrer disc, Caricias del alma, fins al primer single de fa cinc anys, Además de ti. El cantant es va comunicar molt bé amb el públic, a qui llançà el penjoll que portava per agrair-los la seva presència. Tot seguit, va cantar Así soy yo, del seu últim treball discogràfic. Posteriorment, va dedicar Hoy tengo ganas de ti al seu primer productor, Miguel Gallardo. Tampoc no van faltar durant la vetlada temes com Devuélveme la visa, Dos hombres y un destino, Una lágrima más, El aire que más da, Camino sin ti i Brindemos por ella, entre d'altres peces que delectaren tots els presents.

Només s'ha d'esmentar una anècdota. A mitjan concert, el cantàbric va dir: «Amb perdó de la resta, hi ha un cabró que està tirant glaçons de gel i pot ferir tant els músics com a mi. Que pugi a l'escenari i que me'ls tiri a la cara». Ningú no va contestar al cantant i el concert va prosseguir tal com estava previst. Una vegada finalitzada la intervenció de David Bustamente, la primera revetla de Sant Agustí va continuar fins ben entrada la matinada amb els grups La Sonrisa de Julia, Sonor i Oxalis. Els següents a actuar al parc de sa Torre seran Santa Justa Klan (23 d'agost), Anegats i Lax'n'Busto (25), i Los Rebeldes, La Frontera i Inhumanos (26).