El procediment de divorci entaulat pel matrimoni McCartney s'agreuja, pel que sembla perquè l'esposa de l'exBeatle s'ha pres molt malament que aquest la descrivís com a «poc raonable» i «discutidora» en els seus primers tràmits jurídics, segons anunciava en dies passats la premsa popular britànica.
Paul McCartney, de 64 anys, i Heather Mills, de 38, van anunciar fa dos mesos la seva separació després de quatre anys d'un matrimoni desaprofitat, segons ells, per les intrusions constants de la premsa.
Sir Paul hauria descrit la seva segona esposa com a «grossera amb el personal», «discutidora» i «amb una conducta poc raonable», segons els diaris sensacionalistes The Sun i The Daily Mirror.
Una portaveu de Lady Heather va respondre que aquesta «presentarà contra-arguments» a través dels seus advocats britànics i d'Estats Units.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.