TW
0

ANA LARGO. Palma.
Les alumnes de l'Escola de Disseny Blau han celebrat la tradicional desfilada de final de curs. Sota el lema «Que et vagi bonic», sis estudiants de moda van realitzar un exercici creatiu en el qual havien de reflexionar sobre allò que és útil i inítil en la moda per presentar els seus dissenys. L'escola cercava que les futures dissenyadores arribassin a una trobada entre l'art i el disseny, la naturalesa i el glamour.

Tot s'hi val, no hi ha regles ni límits, i això es va notar en els dissenys que van poder veure's dijous passat a la nit a la discoteca Abraxas.

La passarel·la es va estrenar amb dissenys en els quals van prevaler els estampats de flors, vestits quimonos i peces fresques, complementades amb botes d'aigua. El toc romàntic de la desfilada el va posar la col·lecció Essència Natural d'Antònia Bibiloni, que va assegurar que la intencionalitat de les seves peces és «compaginar allò natural, representat amb el lli, i allò modern i actual, amb el daurat».

Però també es van poder veure algunes col·leccions sexis. Al son de la seductora veu de Marilyn i com sortides d'una pel·lícula dels anys 50, les models van desfilar amb faldilles de tub, shorts i vestits de l'època. El punt discordant el va posar la col·lecció de Maria de Lluc Fiol, en la qual la música i la interpretació van impressionar els assistents. Però potser la més aplaudida va ser la de Patrícia Blanch, pels seus models atrevits i suggeridors.