TW
0

A. HERNÀNDEZ.Alcúdia
La VI Marató de Teatre Escolar a Secundària en Català va tenir lloc ahir a l'Auditori Municipal d'Alcúdia. Enguany, la mostra ha comptat amb sis representacions que posen en escena espectacles diversos que van des de jocs malabars i percussió a representacions teatrals.

Els centres que hi han participat enguany són l'IES d'Alcúdia, el Col·legi Sant Salvador d'Artà, l'IES Madina Mayurka de Palma, l'IES Berenguer d'Anoia d'Inca i l'IES sa Pobla.

Els espectacles representats han destacat per la seva qualitat i imaginació, posant de manifest la dedicació i hores d'assaig dels alumnes. A més de la faceta interpretativa, també s'ha pogut veure la creativa, ja que algunes de les representacions han estat creacions col·lectives pròpies.

La funció, organitzada per l'Ajuntament d'Alcúdia amb el col·lectiu de professors Trenta-u, ha posat punt i final a la III Mostra de Teatre Escolar, que va néixer precisament amb l'esperit de col·laborar amb aquesta marató que, des de fa ja sis anys, es du a terme a aquest auditori amb notable èxit.