I fou així. A tot l'Estat espanyol, en el sorteig de la Primitiva de dijous resultaren premiats, amb 1.006.182 euros cadascun, tres bitllets amb els sis números endevinats. D'aquests tres, dos foren validats a l'administració número 60.305 de Portocolom, un lloc on el punt de Loteries i Apostes de l'Estat comparteix espai amb la Barberia Adrover.
L'encarregada d'aquesta administració, Antònia Adrover, explicà que ahir horabaixa encara no hi havia anat ningú a reclamar els premis. Tampoc no és estrany. Normalment, quan algú guanya aquestes quantitats no ho sol fer públic. Però també, explicà Adrover, «hi ha molta gent que guanya i té el bitllet guardat a la cartera i no pensa a mirar-lo». «No sabem qui pot ser. A més, el guanyador pot anar a cobrar a qualsevol administració de loteria», apuntà Adrover.
El fet que dos bitllets apostassin pels mateixos números i que encertassin obre moltes hipòtesis. Que un sol guanyador tengués una premonició i validàs dos bitllets amb els sis mateixos números; que dues persones diferents elegissin les sis xifres de la sort per al mateix dia; que un ho fes a mà i l'altre amb la màquina automàtica i la sort marcàs els mateixos números i així entre una allau de possibilitats on l'atzar i el destí en són protagonistes.
Des de Portocolom, Antònia Adrover contà que ahir la notícia no fou massa comentada. «Han vengut els habituals a veure si tenien res però res més, supòs que vendrà més gent demà», apuntà.
Aquesta administració de la zona costanera de Felanitx mai no havia repartit tants diners. «Fa devers 10 anys donàrem 24 milions de pessetes, hem tengut algun 14 o 15 de les travesses de futbol, però mai aquestes quantitats tan elevades», comentà Adrover.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.