Neix Ferdinand Zeppelin (1838)
Neix a Constança. Baden, l'inventor alemany Ferdinand Zeppelin, en el si d'una família aristocràtica. Així, el Comte Von Zeppelin va rebre una educació militar, com era costum en aquell país entre els infants de la noblesa. Això li va permetre anys després, el 1863, servir en els Estats Units com observador de l'exèrcit nordista del Potomac. A Amèrica estant, i concretament a la localitat de Saint-Paul, de Minnesota, realitzà la seva primera ascenció en globus. Això li despertà un esperit clarament vocacional envers de l'aeronàutica i encara que la seva carrera militar l'obligava a altres activitats, com la d'haver de prendre part en la Guerra de les Set Setmanes de 1866, quan s'enfrontaren l'estat de Württemberg, aliada d'Àustria contra Prússia. Després, aliada Württemberg amb Prússia, prengué part al costat del guanyador contra França el 1870. Finalment pogué deixar les armes el 1891 amb el grau de tinent general de l'exèrcit alemany. Amb aquesta llibertat, passaria la resta del seu temps i dels seus doblers en els experiments aeronàutics, l'única cosa que el feia realment feliç. Quanta gent en aquest món és infeliç perquè no pot fer allò que li agrada? Fins a quin punt ha de ser rendible una vocació per tal que qui la té la pugui exercir i no es perdi cap seny especialitzat?
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.