Coes a Palma per una entrada d'U2

Els seguidors del grup irlandès esperaren llargues hores per aconseguir una de les localitats

TW
0

Els seguidors mallorquins de la banda irlandesa U2 anaren ahir a les botigues de Palma, com passà arreu de l'Estat, a la recerca d'una de les 115.000 entrades posades a la venda amb motiu de l'actuació que el grup liderat per Bono oferirà a Barcelona el pròxim 7 d'agost, en el marc de la seva gira Vértigo 2005.

L'expectació generada fou tal, que diversos seguidors decidiren dormir a les portes dels punts de venda, guardant-se el torn els uns als altres, per assegurar-se una de les entrades que s'havien de despatxar.

Ahir, el sistema d'adquisició per internet usat en la gira mundia d'U2 no pogué aguantar la pressió a què fou sotmès per l'allau de peticions des de primera hora del matí. Així, a les 12.00 hores, a la tenda de música Xocolat de Palma tan sols s'hi havien pogut vendre 50 localitats, tot i ser més de 150 les persones que amb gran paciència feien coa al carrer per aconseguir-ne alguna.

Els fans s'ho miraven amb resignació i percebien que les dificultats, lluny de ser del punt de venda, s'havien originat per un problema informàtic.

El concert dels irlandesos serà al Camp Nou i tindrà un aforament superior a les 115.000 localitats, el més gran dels habilitats per als recitals del grup en la seva gira per l'Estat. L'import de les entrades va de 46,25 a 76,25 euros. Tot i els preus elevats, en tan sols quatre hores ja s'havien despatxat 40.000 d'aquestes localitats.