La madona del bar, Maria Boyeras, explicà a Efe que comprà el número a l'administració de lotería «La Bruixa d'Or» de Sort (Lleida) a través d'internet, on demanà que li venessin «qualsevol número». Malgrat tot, quan els dècims arribaren al bar, la gent del poble li digué que era un número «molt geig», però ella estava «encantada», perquè acabava amb dos zeros. Boyeras, que s'ha quedat amb tres dècims, encara no està segura de si eren 27 els dècims exactes que comprà, perquè pels nervis i l'emoció encara no ha pogut comprovar les dades.
El 54.600 ha estat el número agraciat amb el Sorteig de Nadal de 2004. Ha estat venut íntegrament a la localitat de Sort, a Lleida.
En total, la Grossa reparteix 2 milions d'euros per bitllet, i 200.000 euros per dècim, la qual cosa suposa 190 milions d'euros en el conjunt de les sèries , quasi 65.000 milions de les antigues pessetes.
La Grossa ha estat cantada als quatre minuts de començar el sorteig, essent el primer dels premis majors en aparèixer. Cantà el número Mohamed El Chaouti i el premi Jesús Alvarez Abreu.
Aquest número és fixe i abonat de l'administració número 1 de Sort, denominada 'La bruixa d'Or', segons declarà una vegada conegut el premi el propietari de l'administració, Xavier Gabriel. El número s'ha repartit en un 55% per Internet i la resta l'ha comprado persones residents a Mallorca, Navàs (Barcelona), Jaén i Madrid.
'La Bruixa d'Or' és la primera administració de loteria en vendes d' Espanya i ja l'any passat fou agraciat amb 120 milions d'euros de 60 sèries del número premiat amb la Grossa del Sorteig de Nadal 2003, que llavors fou el 42.473. El propietari de l'Administració, Xavier Gabriel, es mostrà «molt content» per haver venut la 'Grossa', encara que senyalà que el fet de que «hagi sortit tan matiner, resta alicient» al Sorteig. Gabriel explicà que el 54.600 correspon a un número fixe que «s'ha venut moltíssim per Internet», per la qual assegurà «desconèixer» a on ha anat a parar. L' administració realitza el 50 % de les seves vendes per Internet.
D'altra banda, el primer dels quarts premis del sorteig extraordinari de Loteria de Nadal ha correspost al número 17.275. Aquest primer quart premi ha estat venut, entre altres administracions, en la 163, 21, 289 i 79 de Madrid, 1 de Santa Ponça, a Calvià (Balears), 1 de Garrucha (Almeria), 3 de Santiago de Compostela, 1 de Guadalajara, 2 Alcantarilla (Murcia), 2 de Llanes (Asturias), 1 de San Vicente de la Barquera, 2 de Villagarcía de Arosa (Pontevedra), 1 de Catoira (Pontevedra), 7 de Girona, 40 de Saragossa i 4 de Gijón.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.