Sol Meliá inclou com a premi una visita a Es Baluard a una promoció
El grup enriqueix el seu programa de fidelitat incorporant el Museu
Palma26/10/04 0:00
La targeta «Mas» del grup Sol Meliá acaba d'ampliar la seva oferta de premis incloent el Museu Es Baluard en el seu programa de punts. Amb l'afany per «diversificar les propostes destinades als nostres usuaris» i per «acostar la cultura a tothom», segons Mencía Barreiros, cap de fidelitat de Sol Meliá, la companyia ha considerat -per primera vegada i en l'àmbit internacional-, donar l'oportunitat de visitar un museu a través del seu programa de fidelització, que inclou a més descomptes en hotels o en companyies aèries, entre altres premis.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.