Tornen a casa els 150 nins saharians que han passat tot l'estiu a Mallorca

Les famílies d'acollida s'acomiadaren dels infants que partiren cap a casa seva

TW
0

Els 150 nins saharians que han passat aquest estiu a les Balears sortiren ahir des de l'aeroport de Son Sant Joan a les sis del capvespre cap al seu país. L'aeroport era ple de famílies, amics i coneguts dels infants que han passat les vacances a Mallorca. I encara que s'ho han passat de meravella i se senten molt agraïts per tot el que han rebut, els infants tenien moltes ganes d'arribar al seu país, on els esperen les seves famílies.

Per a tots ha estat un projecte molt beneficiós. Conrad Hans, un alemany que viu a Mallorca i que està casat amb una mallorquina, explicà que està molt content que Muna hagi estat amb ells i esperen que torni el pròxim estiu. «És molt bona al·lota i molt tranquil·la, la veritat és que ha merescut la pena col·laborar amb el projecte de Vacances en Pau». La seva filla, molt trista, semblava la més afligida. «Em fa molta pena que marxi perquè juntes anàvem a la piscina a banyar-nos i a la platja. Jugàvem molt a l'aigua», afirmà.

L'opinió de Muna és d'agraïment a aquesta família. El que més li ha agradat es resumeix en la paraula: tot. Encara així, afirmà que «tenc moltes ganes d'arribar a casa». Lailla, de 12 anys, contà que «m'ho he passat molt bé. És el tercer any que vénc i esper tornar el pròxim estiu. El que més m'ha agradat és anar a l'escola, baixar al cine a la fresca i fer amics, encara que ja tenc ganes de tornar a casa».