TW
0

El grup Outkast i el cantant de ra Jay-Z es convertiren en els grans triomfadors de la gala de lliurament dels premis MTV de vídeos musicals, ja que cada un aconseguí quatre guardons en la cerimònia celebrada a Miami diumenge al vespre.

El lliurament dels prestigiosos guardons oferí una vetlada enriquida amb un ampli ventall musical, en la qual Outkast arrasà i acaparà la major quantitat de premis en una edició que, a diferència del que succeí l'any passat, no va tenir escenes polèmiques com les de les besades luxurioses de Madonna, Christina Aguilera i Britney Spears.

Quatre distincions, en les categories de vídeo de l'any i millor vídeo hip hop, efectes especials i direcció artística, foren l'alegria de la nit amb el tema Hey Ya, d'Outkast. Per la seva banda, Jay-Z, nominat en sis categories pel seu descarnat videoclip 99 Problems, va guanyar el premi destinat al millor vídeo de rap de l'any i va obtenir també tres premis de millor direcció, edició i cinematografia.

Amb el «bronze» musical s'hagueren de conformar els integrants de No Doubt i Usher, que s'endugueren dos premis cada un, això sí deixant sense guardó artistes com Britney Spears, Hillary Duff i Avril Levigne, entre altres. L'explosiva Beyonce Knowles també va pujar a l'escenari per recollir el premi destinat al millor vídeo femení per Naughtyí Gir.

Aquests foren els principals guardons que es lliuraren en una cerimònia que va obrir Will Smith, al costat del jugador de basquet Shaquille O'Neal.