Els usuaris renoven el seu telèfon mòbil cada vegada amb més assiduïtat, han tingut tres mòbils al llarg de la seva vida i gasten una mitjana de 98 euros per a la seva adquisició, segons informà ahir The Phone House, en un comunicat en el qual va donar a conèixer els resultats d'un estudi realitzat per aquesta companyia.
Aquesta distribuïdora de telefonia mòbil va revelar que «els usuaris canvien de telèfon mòbil cada 18 mesos, renovació que han efectuat fins a en 3'16 ocasions de mitjana».
Aquest informe especifica que la despesa mitjana per adquisició ascendeix a 98 euros, «fet que demostra que els usuaris s'estimen més gastar una mica més a canvi d'un disseny més modern o més prestacions tecnològiques, encara que el preu continua sent un dels aspectes als quals donen més importància (53,7%)».
Altres factors que han guanyat «pes» respecte de dades anteriors són: la dimensió del telèfon, valorada en un 16%; el pes, un 12%; les prestacions que ofereixi, que determinen la compra d'un terminal o un altre en un 9%, i un 8 per cent conforme a les noves tecnologies que incorpori, segons la nota.
L'estudi recull que «la fidelitat dels clients al seu operador és bastant efímera»: un 61% d'ells canviaria d'operador a canvi d'un telèfon mòbil més modern o amb més prestacions tecnològiques, com també per un menor cost en les telefonades.
El motiu pel qual un major nombre d'usuaris renoven el seu mòbil continua sent el deteriorament per sobre d'altres raons, tot i que les noves tecnologies i les promocions de les empreses de telefonia mòbil són un al·licient per a un públic pendent de la publicitat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.