La princesa d'Astúries tornà a deixar-se seduir pel Mediterrani

Marichalar i els seus fills acompanyaren Letizia

TW
0


El darrer dia de la Regata Breitling la princesa d'Astúries tornà a navegar. Després de presenciar la sortida, Letizia, a bord de la Somni va posar rumb a l'illa de Cabrera, on va romandre fins l'horabaixa. Al costat de la princesa, en aquesta ocasió, s'hi va poder veure una amiga i Jaime de Marichalar amb els seus dos fills, Froilà i Victòria Frederica.

Mitja hora abans, el príncep d'Astúries s'havia embarcat en eCAM. Ho va fer somrient, cosa que no és gaire habitual en el seu cas, i mentre anava al camp de regates va parlar uns minuts a través del mòbil. Amb la seva dona, tal vegada?

Després de la sortida de la regata, i de veure que la Somni posava rumb cap a llevant, alguns pensaren que es podria repetir allò de fa vuit dies: que en lloc de navegar cap a Cabrera es dirigís a alguna de les platges de la Colònia de Sant Jordi. Però no, els únics famosos que hi aparegueren foren el president Jaume Matas; la seva esposa, Maite Areal, i el seu cunyat. En un altre lloc, una mica més apartat, el diputat Diéguez. Dels perseguits, ni rastre. Senyal que havien anat a Cabrera a passar el dia, que és on la futura reina es pot banyar amb tranquil·litat, lluny d'objectius indiscrets.